SILA BACA SAMPAI HABIS. Lebih murah dan menjimatkan berbanding pakej Astro yang biasa.


Promosi Daftar Pasang Baru Astro 2020 Promosi Njoi 2019

29122015 Tetamu-tetamu yang dihormati sekarang dapat menonton rancangan yang ditawarkan oleh astro Njoi.

Rancangan percuma njoi. Antara kelebihan Njoi adalah. Ada yang kata sebab pengguna astro ramai jadi pancaran untuk arial biasa ni terganggu. Tujuan Astro memperkenalkan Njoi Now adalah untuk memberikan pilihan kepada pengguna golongan muda yang lebih ke arah medium internet untuk menonton rancangan Astro melalui internet dan juga smartphone.

Langganan Njoi ini hanya. NJOI PREPAID Topup. Pemasangan 48 saluran percuma 28.

Anda boleh muat turun download aplikasi Njoi Now ini. Enjoy Get your NJOI Prepaid decoder now and enjoy your favourite shows. Installation fee and youre set for life.

Log in menerusi akaun FB. 18022012 Buat masa ini Astro NJOI menawarkan 18 saluran televisyen dan juga 19 saluran radio kesemuanya secara percuma. 17032020 UTAMA MALAYSIA DUNIA POLITIK VIDEO HIBURAN SUKAN GAYA HIDUP BISNES ENGLISH PODCAST FOTO RANCANGAN TEKNOLOGI Astro belanja akses percuma kepada semua saluran filem Tempoh akses percuma selama dua minggu bermula jam 6 pagi 18 Mac 2020 hingga 31 Mac 2020.

Saluran HD di NJOI. 24122019 Saluran lebih hiburan lebih hidup terlebih-lebih. 29042021 by email protected NJOI HDCARA LANGGANBELI PEK.

Dengan 26 Saluran. Berbeza dengan servis biasa daripada Astro di mana pakej salurannya dilanggan dengan bayaran secara bulanan Astro NJOI membekalkan 28 saluran televisyen dan 20 saluran radio yang juga ada terkandung di dalam Astro. Zaman sekarang ni kalau pakai arial biasa tak clear.

Bagi yang masih tertanya-tanya akan perbezaan antara NJOI dan saluran berbayar Astro yang biasa melalui NJOI para pengguna tidak perlu membayar sebarang yuran bulanan dimana mereka hanya perlu membeli dekoder khas untuknya pada harga RM288. NJOI Now is an over-the-top service that gives you free access to a selection of TV channels such as Astro Awani Astro Prima Astro AEC etc and video-on-demand VOD. Tanpa Deposit RM399 Siap Pasang Bayar Selepas Siap Pasang Tiada Bill Bulanan Tanpa Kontrak Langganan.

Jadi anda yang bekerja di rumah boleh melayan anak-anak anda dan memberikan masa kepada anak-anak anda menonton rancangan percuma yang disediakan oleh Astro selama 12 hari bermula 14 Januari sehingga 26 Januari 2021 nanti. PROMOSI NJOI EURO PASS 2020 Astro hari ini mengumumkan ketibaan saluran berdefinisi tinggi HD untuk NJOI HD platform TV satelit percuma dari Astro. Arena Maya HD Prima etc.

Tonton sebahagian rancangan Astro eg. Install Njoi Now apps. Dapatkan dekoder NJOI Prepaid sekarang untuk nikmati rancangan kegemaran anda.

Tonton pada mana-mana kom. TV percuma NJOI adalah bertujuan untuk menyediakan rancangan berunsur pembelajaran hiburan maklumat dan sukan secara percuma. PROMOSI NJOI EURO PASS 2020.

SALURAN PERCUMA BERITA ASTRO. Its lighter on your wallet that way. Tiada bil bulanan.

19032012 Menjelang suku pertama tahun 2012 Astro akan mengedarkan 50000 buah dekoder dan piring satelit NJOI kepada peserta program eKasih. Beli Sports 2021 Pass Pek HD. Beza Astro dan NJOI.

What is NJOI Now. Dengan 26 Saluran. Decoder Lebih Morden Terbaru Untuk TV 4K Kualiti Gambar Ultra HD UHD4K Minimum mempunyai sambungan 10Mpbs Internet Wifi Kontrak langganan 24 Bulan Pemasangan.

This means that you can watch the channel or VOD title of. Just pay a one-time equipment. 12092018 Bagaimana Menonton Siaran Astro NJOI Secara PERCUMA Di Laman Web NJOI NOW.

Terdapat 4 saluran percuma. 18082020 Cara langgan astro njoi ini amatlah mudah dan menjimatkan anda. SALURAN PERCUMA KANAK-KANAK ASTRO.

15042021 Njoi adalah perkhidmatan TV satelit percuma yang pertama di Malaysia. Kepada yang tak tau apa astro Njoi tu Astro Njoi ialah servis tv setelit percuma yang ditawarkan oleh pihak Astro. SALURAN PERCUMA KANAK-KANAK ASTRO.

NJOI merupakan perkhidmatan TV satelit percuma yang pertama di Malaysia. Tanpa Deposit Bulanan Rm99 Astro Home Wifi Set Decoder Astro Percuma Pemasangan Percuma Kontrak Langganan 24 Bulan Pemasangan Seluruh Malaysia. Jadi jika anda mahu menonton rancangan hiburan yang agak eksklusif bolehlah menggunakan perkhidmatan prabayar ini.

11052017 Namun jangan risau ada banyak channel rancangan percuma yang ditawarkan oleh Njoi Now ini. Tue Mar 17 2020. Dilancarkan pada 2012 Astro NJOI merupakan servis televisyen satelit yang percuma untuk ditonton.

03032012 Lebih maklumat mengenai NJoi boleh anda dapati di sini - Laman Web NJoi TV Satelit Percuma Pertama Malaysia Oh ya saya difahamkan di dalam NJoi ada pakej prabayar untuk siaran-siaran atau rancangan premium. Watch anything from cartoons to action films to sports and. Saksikan kesemua 51 perlawanan UEFA EURO 2020 secara langsung dalam HD.

Tanpa Deposit RM399 Siap Pasang Bayar Selepas Siap Pasang Tiada Bill Bulanan Tanpa Kontrak Langganan. Para pelanggan NJOI akan mempunyai akses kepada 49 saluran TV dan radio yang terdiri daripada rancangan pembelajaran maklumat dan hiburan untuk sekali bayaran sahaja tanpa langganan bulanan dan kontrak. Astro NJOI digayakan pada logo sebagai NJOI ialah perkhidmatan televisyen dan radio satelit percuma daripada AstroSehingga 28 April 2021 NJOI memiliki sejumlah 18 saluran televisyen percuma termasuk 4 saluran HD lebih 50 saluran prabayar dan 27 saluran radio.

Kontrak Bayar sekali sahaja untuk kos peralatan. Melalui TV satelit percuma ini para pelanggan akan memiliki akses kepada lebih 48 saluran TV dan radio tanpa sebarang kontrak atau komitmen bulanan. Purchase only what you want to watch and when you want to watch it.

Astro mahu pastikan pelanggannya terus. 11052017 Selain itu NJOI Now menawarkan tontonan siaran langsung bagi program-program sukan di Astro Arena termasuklah Sukan SEA 2017 akses percuma kepada liga bola sepak di Astro Supersport1 bermula 11 hingga 31 Mei berita terkini di Astro AWANI kandungan pendidikan berkualiti tinggi di Astro Tutor TV program Islamik yang progresif di Astro Oasis rancangan. 29042021 RANCANGAN MENARIK ASTRO NJOI HD NJOI HDCARA LANGGANBELI PEK.


Siaran Percuma Online Rtm 1 Rtm 2 Tv3 Bernama Tv Astro Awani Astro Njoi Now Astro Arena Astro Maya Astro Aec